Tuesday, February 13, 2007

Sekolah Menengah Kebangsaan Batu Gajah merupakan salah sebuah sekolah yang terletak dalam PPD Tanah Merah Jeli. Lokasinya terletak 25 km dari bandar Tanah Merah. Dengan bilangan guru seramai 101 orang dan pelajar mencecah hampir 1500 orang menjadikan SMKBG salah sebuah sekolah terbesar dalam jajahan Jeli. Walaupun terletak diluar lingkungan sekolah bandar, SMKBG tetap unggul dengan pelbagai kejayaan yang telah dicapai oleh para pelajar baik dalam bidang akademik mahupun kokurikulum. Ini selaras dengan hasrat para warga SMKBG dan motto sekolah ke arah "SMKBG GEMILANG 2008".


Naik teksi edar pil Ecstasy
Oleh Zainal Zawawi Mohamedzzawawi@hmetro.com.myKUALA LUMPUR: Dia menggunakan teksi sebagai ‘kenderaan rasmi’ untuk bergerak membekal pil Ecstasy kepada pelanggan di beberapa pusat hiburan sekitar ibu kota bagi mengabui pihak berkuasa.
target='_blank'>Taktik lelaki terbabit dipercayai diamalkannya setiap malam sejak awal tahun ini.Namun, kelicikannya tidak bertahan lama apabila sepasukan polis dari Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik Ibu Pejabat Polis Kontingen (IPK) Kuala Lumpur memberkasnya malam Selalu lalu.Polis turut merampas 300 pil berkenaan di rumah sewanya di Jalan Bukit Bintang di sini.

No comments: